Jak zaprojektować taśmę z własnym nadrukiem – krok po kroku

W TCM Service stawiamy na dopasowanie naszych produktów do potrzeb klienta. Z tego powodu stworzyliśmy kreator, który pozwala stworzyć wstępny projekt taśmy klejącej. W poniższym tekście wyjaśniamy wszystkie elementy kreatora, aby korzystanie z niego było jeszcze prostsze.  Projektowanie taśmy z własnym nadrukiem krok po kroku Aby rozpocząć projektowanie własnej taśmy z nadrukiem, udaj się na […]

W TCM Service stawiamy na dopasowanie naszych produktów do potrzeb klienta. Z tego powodu stworzyliśmy kreator, który pozwala stworzyć wstępny projekt taśmy klejącej. W poniższym tekście wyjaśniamy wszystkie elementy kreatora, aby korzystanie z niego było jeszcze prostsze. 

Projektowanie taśmy z własnym nadrukiem krok po kroku

Aby rozpocząć projektowanie własnej taśmy z nadrukiem, udaj się na podstronę, gdzie znajduje się kreator. W tym miejscu rozpoczniesz cały proces, który składa się z kilku istotnych pól wyboru:

  1. Typ taśmy. Do wyboru masz cztery typy – papier, PP, czyli wykonana z polipropylenu, oraz PVC, czyli wykonana z polichlorku winylu oraz S-PVC. Typ materiału ma bezpośrednie przełożenie na rodzaj kleju, jaki możesz wybrać w kolejnym etapie. 
  2. Rodzaj kleju. Jak już wspomnieliśmy, wybór w tym wypadku jest powiązany z rodzajem taśmy. W związku z tym dla taśm PP (doskonale przywierających do powierzchni takich jak karton) wybór klejów będzie większy, gdyż możemy wybierać spośród klejów opartych o kauczuk syntetyczny (hot-melt, super hot-melt, freezer – każdy z tych klejów ma inne właściwości) oraz kleje akrylowe, których bazą jest woda. Wśród klejów akrylowych proponujemy tzw. cichy klej, który redukuje hałas w trakcie odwijania taśmy. W przypadku taśm PVC możliwe jest wykorzystanie kleju na bazie kauczuku naturalnego, który doskonale przywiera do syntetycznych powierzchni. 
  3. Liczba kolorów nadruku – w TCM Service oferujemy nadruki w jednym, dwóch lub w trzech kolorach. 
  4. Szerokość taśmy – to jeden z kilku parametrów taśmy, które musisz wybrać. W TCM produkujemy taśmy o szerokości od 18 do 144 mm.
  5. Kolor taśmy, czyli jej baza. Do wyboru są kolory: transparentny, brązowy oraz biały. Kolor powinien być dobrany pod nadruk tak, aby ten był jak najlepiej widoczny i czytelny. 
  6. Liczba rolek taśmy w ramach zamówienia.
  7. Długość pojedynczej taśmy (od 45 do 990 m).
  8. Długość nadruku (od 150,7 do 395,6 mm).

Ostatnim elementem jest prosty edytor graficzny, który pozwala wgrać wcześniej przygotowany projekt (np. logo firmy w wersji wektorowej), a także ułożyć go względem tekstu, który będzie nadrukowany na taśmie. Aby złożyć zapytanie i wysłać wstępny projekt taśmy, musisz wpisać dokładne dane swojej firmy oraz zaznaczyć wszelkie niezbędne zgody, abyśmy mogli zrealizować zamówienie. W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz się z nami skontaktować, odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy wskazówek, jak najlepiej zaprojektować taśmę z czytelnym nadrukiem. 

Kiedy warto sięgnąć po taśmy z własnym nadrukiem?

W prowadzeniu biznesu sposobność do użycia taśm klejących jest całkiem sporo. Przede wszystkim mamy tu na myśli pakowanie produktów przeznaczonych do wysyłki. Dzięki odpowiednio zaprojektowanej taśmie Twoja firma może realizować cele reklamowe i wizerunkowe. To szczególnie ważne, jeśli chcesz prowadzić spójną komunikację z klientem. Ponadto taśmy z nadrukiem doskonale sprawdzają się jako nośnik informacji na temat zawartości opakowania, zarówno w transporcie, jak i np. podczas przechowywania na magazynie. 

Powiązane artykuły
  • Gdzie kupić taśmę do pakowania?

    Wybór odpowiedniej taśmy do pakowania może wydawać się prosty, ale w rzeczywistości wymaga uwzględnienia wielu czynników, takich jak rodzaj ma...

    Czytaj więcej
  • Bezpieczne pakowanie szkła w praktyce

    Pakowanie szklanych przedmiotów zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem uszkodzeń. Często słyszy się o sytuacjach, w których podczas przeprowadzki...

    Czytaj więcej
  • 5 trendów w projektowaniu taśm pakowych z nadrukiem na nadchodzący rok

    Projektowanie taśm pakowych z nadrukiem to istotny element budowania świadomości marki. Do najbardziej ekscytujących aspektów w zakresie projekto...

    Czytaj więcej
Zobacz wszystko